2017. november 13., hétfő

A kutatások szerint bonyolult biokémiai folyamatok eredménye az, ahogyan rátalálunk a párunkra. Aztán vannak női lapok, amelyben megtudhatjuk egy-egy teszt elvégzése során, hogy mire bukunk. Engem sokkal parasztibb dolgok vezéreltek a nagy Ő keresése során - legyen felelősségteljes, felnőtt - nem nagyra nőtt gyermek, mint én - továbbá legyen jártas mindenféle tudományokban, különösen a matematikában. 
S rátalálok a nagy ő-re. Minden stimmel. Megy a matek is, mer úgy számolja a pénzt, hogy öröm nézni.
Mondom is magamnak, jó lesz minden. Ide megéri gyermeket szülni.
Azonnal - mondom s csinálom - megszületik Anna, alig két évre rá, Balázs.
Szeressük egymást - s mikor nem vitatkozunk történelmen, földrajzon, irodalmi műveken, kedvenc írókon és költőkön - hogy mennyire tré már az akit én szeretek, me még érteni se lehet, hogy mit akar.
A gyerekek nőnek, s gyarapodnak. 
Mivel én vagyok a hülyébb, természetes elosztással én kezdek ilyen marhaságokkal foglalkozni, mint például a gyermekekkel való tanulás. Ha valami nem megy, majd szépen megyünk egy szinttel fennebb, azaz a nagyobb tudású apuhoz. 

Közben ötödikben felveszik a hetedikes anyagot. Hatványozni kezdenek. Balázs, mint aki szokva van azzal, hogy mindent tud elképedve látja, hogy nem látja. Én tudom, én tudom - vágja rá a kérdésre megszokásból a feleletet, aztán meg nem tudja. Ő sem.
Me, amikor ezt az anyagot vettük - én kérem szépen éppen az időszakomban voltam éppen, amikor fejlődött az agyam. Mivel ide nagy fúziós energiák szükségeltetnek - nekem ez, s az abban az évben vett anyagok mind kiestek. De a végeredmény magáért beszél...lássuk szépen bé.
Azzal a svunggal fordulunk is Apuhoz - így nagy A-val, máskor meg Ő-vel, ha éppen rólam, illetve a velem való viszonyáról ejtünk szavakot.
Apu végignéz, mint az oroszlán az összegyűlt állatokon. Ebben a percben mezei egérnek érzem magam. Onnantró jövök rám, hogy vakargatni kezdem magam s sűrűn fújjom fel a pofámot, rágó hangokat hallatva. 
Majd miután a tekintetével kioszt, helyrerak - kijelenti:
- magyarázza már meg nekem valaki, hányszor használtunk hatványozást a mindennapi életünk során?...
Mivel szavai még percekig visszhangzanak szerény odúnk falai között, lassan elvonulunk.
Előveszem a googlit. Jó barát! A legjobb. S átveszem a hetedik osztály anyagát. Mindent, ami akkor fejlődési problémákból kifolyólagosan kiesett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése