2019. július 24., szerda

Bookman Kiadó

A frissen megjelent két könyvem megrendelhető az antikvarius.ro címen (vagy a Bookman Kiadó honlapján).
Fogadjátok szeretettel, olvassátok örömmel.



Második könyvem, Vér és döntés Marosvásárhelyi bemutatójára július 16-án került sor.
Azért is fontos ez a dátum számomra, mert a negyvenedik születési évfordulóm.
Valamikor az volt az álmom, hogy mire elérem a negyven éves életkort, legalább egy a könyveim közül jelenjen meg.
Ezt sikerült aznap teljesíteni a másodikkal.
Mindezt úgy, hogy közben kiadásra vár sokkal több, amire őszinte reményeim szerint sor kerül a közel jövőben.
Nem vagyok író.
A már megírt kilencedik kiadvány után sem fogom írónak titulálni magam.
Csak Csata Évának, akinek vannak történetei, amik időnként – kegyelem folytán megjelennek könyv formájában.
Vannak a történetekben hibák, ahogyan az életben is.
Sőt, a kiadványok sem tökéletesek.
Úgyhogy ez az egész egy felhívás a keringőre. Hogy túl tudj lépni ezeken, ahogyan én magam is megteszem minden egyes alkalommal, amikor az én vagy a más hibáival szembesülök.
Mert soha nem ez a lényeg, hanem az üzenet.
Én tudom nekem mit üzen – emiatt vettem a fáradtságot, hogy megírjam és továbbadjam.
Amennyiben téged is érdekel az üzenet, elolvasod.
Túllépve mindenen.
Önmagadon is.
Mert onnan kezdődik a lényeg.
A történet maga – ami nem az enyém vagy a tiéd, hanem mindanyiunké.
És ettől érték. A maga tökéletlenségében.

Külön köszönet a BOOKMAN KIADÓ-nak, Mátyás Leventének aki felvállalja ezeknek a történeteknek a kiadását.
Munkatársának, Dénesi Ildikónak, aki méltatja.
Borítóterveim készítőjének, Magyarosi Zsuzsának, akinek a munkája nélkül közel sem lennének ennyire értékesek ezek a történetek. Vele együtt válnak kerek egésszé!
Simon Juditnak, aki a szerkesztésben teszi le komoly részét az asztalra.
És a Mindenható Úristennek, aki a sebekből és a szenvedésből értékes igazgyöngyöket formál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése