2013. április 2., kedd

Amikor elkezdtem írni – annyira fiatal voltam, hogy nem gondoltam semmire. Csak egyszerűen annyi történt, hogy olyan sokat olvastam, hogy kicsurgott belőlem.
Ez éppen olyan, mint amikor valaki imádja a zenét.
És olyannyira – hogy egyszer csak felkap egy hangszert és rövid idő alatt lelkéből játszik rajta.
Mert írni, zenélni, szeretni, alkotni – csak szenvedélyből lehet. Másként nem éri meg.
Van azonban a tevékenységemnek egy hatalmas hiányosság a sok apró mellett – illetve a szarvashibák mellett amiket elejtek. De könnyű nekem – hiszen igen termékeny vagyok. Éppen mint a melós példában – csak az hibázik, aki dolgzik is.
A szövegeim nyersek, nincsenek átjavítva – nem készek, hanem nyersanyagok.
De a legnagyobb hiba nem ez, hanem a céltalanság.
Hogy csak úgy írok bele a nagyvilágba.
Nincs támasz, nincs jelen és jövőkép – hanem a nagy időtlenség van.
Valószínű emiatt a nagy olvasótábor is.
Nincs a szövegeknek hatásvadász vagy lejárt határidő szaga.
Életszaga van. De az nagyon. Mert csak magamból és környezetemből merítek.
A múltkor kérdi a lányom – anya, te mit szoktál írni késő este?
Mondom felnőttmeséket.
És miről szólnak?
Hát rólunk, az életről, az örömeinkről és a szomorúságainkról. És ha majd megnősz, elolvasod és mosolyogni fogsz. Igazi kincs lesz számotokra.
Anya – addig mennyit kell aludni?...
Nos...néhányat minden bizonnyal ...
Szóval értük – két díszpéldányt minden képpen meg fog érni a közel 35o szöveg, amit néhány hónapja harácsoltam össze az életfa alól.
Továbbá – még egy érdekesség:
26 ezer kattintás a blogon mindössze 5 hónap alatt
Olvasótáborom  56%-a nő, 44%-a férfi.  15 különböző ország lakói és a legnagyobb számban  a 25-45 év közöttiek képviseltetik magukat.
És itt – ha lehetek őszinte, a férfi olvasótáboromnak vagyok a leghálásabb. Mert ők igazi kritikus szemmel és értő lélekkel olvasnak. Ha valami felkelti az érdeklődésüket elolvassák, ha nem nem is adnak esélyt.
Én meg tőlük kapom a legnagyobb esélyeket.
Köszönöm nekik és mindenkinek, aki időt szán rám – néha, időről-időre, naponta vagy akár bejegyzésről-bejegyzésre.
Isten áldását kívánom mindannyiatokra.

1 megjegyzés: